V-tipdagi dvigatel | Maksimal quvvat | Maksimal aylanish momenti | Yerdan balandlik | Tortish quvvati | Yoqilg‘i tizimi |
963сс | 90ot kuchi | 88Nm | 305mm | 820kg | BOSCH EFI |
Yuqori quvvatli V-tipdagi dvigatel
Har tomonlama yaxshilangan ishlash samaradorligi bilan dvigatel quvvati 90 ot kuchigacha oshirilgan.
Yaxshilanishlar quyidagilarni o‘z ichiga oladi:
– kuchaytirilgan silindr boshi,
– kattalashtirilgan havo kirish va chiqish klapanlari,
– va maksimal samaradorlik uchun nozik sozlangan taqsimlovchi val (raspredval).
Shuningdek, ikki bosqichli filtr tizimiga tangensial havo kirish kanali qo‘shilgan, bu esa havo olish samaradorligini oshirib, qarshilikni 45% ga kamaytirgan.
EFI (elektron yoqilg‘i purkash) tizimiga moslangan burst sensor esa muammoli ta’sirlarni oldini olish uchun joriy etilgan.
Ustunlik Qayta Talqin Qilingan
Oltiburchakli radiator panjarasi yuqori intensivlikdagi LED old faralar bilan uyg‘unlashgan. Uning yon tomondagi dizayni CFORCE’ga xos DNKni ochib beradi — o‘ziga xos haykaltaroshlik liniyalari bilan.Osma tizimi yaxshilandi
Oldingi ikki A-tipli osma va orqa tortuvchi qo‘l (trailing-arm) tipidagi osma tizimlar yuqori ishlash samaradorligi va silliq yurishni ta’minlaydi.Bir nechta quvvat rejimlari
Sport rejimi:
Aggressiv gaz javobi. Transport vositasining kuchi 100% ochiladi.
Normal rejim:
Chiziqli gaz javobi. Muvozanatli va boshqarish oson. Ko‘pchilik vaziyatlar uchun mos.
Ish rejimi (Work Mode):
Silliq quvvat chiqish egri chizig‘i. Kundalik ishlarni oson bajarish uchun qulay.
Eng yuqori tortish quvvati
Texnologiya
Uchta EPS (elektron rul yordamchisi) rejimi
Elektron gaz tizimi
Elektron tushish yordamchisi (Descent Assist Control)
Ilg‘or asboblar paneli
Sinchkovlik bilan sinovdan o‘tkazilgan
Tested in fierce races in Europe and desert heat to ensure durability and performance.